Duhovna Stomatologija

 In Bolesti

MOJA PRIČA

Do danas nisam naišao na cjelovitu informaciju o tome kako iscijeliti zube bez bušenja, pa sam odlučio napraviti još jedan mali doprinos svijetu. Oduvijek su me mučili zubi i nisam znao kako se nositi s tim problemom. Nije mogla proći jedna godina bez posjeta zubaru. Kao mali sam išao rjeđe, ali svakako kada bi išao kod zubara uvijek bi bilo nekog posla. U starijoj dobi se odlazak kod zubara čak i pogoršao na period od svakih 6 mjeseci. Kada sam završio studij u svom rodnom gradu preselio sam se u drugi grad radi posla. Doktora opće prakse nikada nisam promijenio, nemam ga niti dan danas, međutim zubara sam odmah trebao pronaći.

Moj put prema fizičkom samo-iscjeljenju je započeo baš sa zubarom koji mi je srušio već slab imunitet. Naime, liječio mi je jednu kroničnu upalu zuba, dao mi je nekoliko anestezija nakon čega nisam mogao doći k sebi nekoliko dana. Dane sam proveo u krevetu, a nakon svega mi je rekao da to nije do njega, prepisao mi antibiotike i pro-biotike, međutim promjene nije bilo. Čak mi je rekao da će zub biti potrebno izvaditi. Nikada nisam imao povjerenja u modernu medicinu, međutim ukazao sam povjerenje kako bi uklonio simptome jednostavnijim putem, međutim nakon ovog događaja shvatio sam da trebam preuzeti zdravlje u svoje ruke i da ne postoji kraći put, pa čak i kada je riječ o zubima.

Iscjeljivanje fizičkog tijela sam počeo suhih gladovanjem. Tijekom jednog od gladovanja mi je čak ispala plomba i nisam otišao kod zubara dvije godine. U tom periodu sam žvakao na jednu stranu, a ukoliko bi mi hrana ušla u zub proživljavao sam strašnu bol. Imao sam namjeru vidjeti tjelesnu reakciju. Na kraju sam se ipak odlučio otići kod zubara da mi sanira štetu, jer i sam Viktor Truviano, bretarijanac, je izjavio da su mu se u trenutku prestanka unosa hrane i vode obnovili svi zubi osim onih koje je popravljao stomatolog. Jednom kada se grana drveta otpili nema više povratka. Može izrasti nova grana, ali je drvo zauvijek osakaćeno.

Nedugo nakon što mi je saniran zub kojem je ispala plomba, te uklonjen kamenac koji se nakupio oko zuba, blago mi je otekao limfni čvor i počeo sam doživljavati drugu vrstu boli, otišao sam kod zubara i rečeno mi je da je sa zubima sve u redu. Ovo je trenutak kada sam jednostavno bio prepušten sam sebi, jer budem li dozvolio da mi netko drugi kopa po ustima otići će sve u pogrešnom smjeru. Konačno sam se sabrao i počeo sam se baviti vlastitom podsviješću istražujući uzrok problema s zubima.

Nekoliko godina prije nego sam se počeo baviti sa zubima, intenzivno sam se bavio vlastitim traumatskim iskustvima i odnosima koji su me ometali u vlastitoj samo-realizaciji. Prolazio sam osobnu transformaciju i nisam imao vremena baviti se tijelom, jer iako osobna transformacija pozitivno utječe na tijelo, postojale su tjelesne traume čije iscjeljenje je tražilo više vremena i energije. Tek kada sam završio s osobnom transformacijom vlastitih odnosa počeo sam se baviti vlastitim odnosom prema tijelu, a to je značilo preuzimanje odgovornosti za vlastito tjelesno zdravlje, potakao sam tjelesnu transformaciju.

Moje životno iskustvo me naučilo da je jedinstveni uzrok bolesti traumatsko iskustvo, međutim postoji razlika između traumatskog iskustva čovjeka i traumatskog iskustva tijela. Čovjek je korisnik tijela i svojim ponašanjem utječe na tijelo. Čovjek koristi tijelo za upoznavanje okoline, pa prema tome na tijelo utječe i okolina. U svom članku o šizofreniji sam objasnio da nije uvijek traumatsko iskustvo čovjeka uzrok bolesti, već da bolest može doći iz okoline, odnosno tijelo može doživjeti traumatsko iskustvo a da čovjek toga nije svjestan. Uzrok nesvjesnosti može biti traumatsko iskustvo čovjeka zbog kojeg čovjek ne usmjerava pozornost na tijelo, ali isto tako može biti da u okolini postoje kamuflirani i nevidljivi utjecaji koji kreiraju traumatska iskustva za tijelo. Primjerice, šećer je kamuflirani tihi ubojica koji uništava kosti, zube i stvara karijes, ali o tome ništa ne piše na samom proizvodu koji sadrži šećer. Danas je to manje-više poznato pa se tako danas reklamiraju proizvodi bez šećera u kojima se nalazi drugi otrov, aspartam.

PRINCIPI ZDRAVLJA

Danas se ljudi trude znati o svemu sve, a to je zapravo totalno nebitno. Čovjek ima sva moguća sredstva na raspolaganju, a znanost kao takva mu uopće nije potrebna ako čovjek osjeća i sluša svoje tijelo. Komunikacija mene i okoline se odvija preko tijela kao posrednika. Ja imam direktnu komunikaciju s tijelom, međutim kada je riječ o okolini tada moja komunikacija ovisi o tjelesnom stanju. Bolesno i toksično tijelo remeti percepciju.

Kada čovjek počne doživljavati svoje tijelo kao svoga partnera, tada se sve mijenja. Čovjek počinje slušati tijelo. Kada čovjek sluša tijelo onda ne može biti loše. Tijelo je posrednik između čovjek i okoline. Čovjek i okolina utječu na tijelo istovremeno, jer na takav način čovjek inspirira okolinu, a okolina inspirira čovjeka. Tijelo je posrednik do ljudske duše.

Tako upala zuba može biti posljedica utjecaja čovjeka i okoline. Moguće je da samo jedan postupa pogrešno, a mogu i oboje postupati pogrešno. Prije posjeta zubaru izrazito je važno detektirati o kojem tipu utjecaja se radi, jer jednom kada se zubi izbuše narušen je njihov integritet koji nije moguće popraviti. Vlastita traumatska iskustva je vrlo lako otkriti na svjesnom i podsvjesnom nivou, međutim puno je teže otkriti kamuflirane i nevidljive utjecaje iz okoline poput klonirane hrane, hibridne hrane, GMO hrane, sintetike, vakcina, lijekova i sl. To su sve necjeloviti i umjetno napravljeni proizvodi koji uništavaju tijelo na ovaj ili onaj način i kao takvi nisu dobri za tijelo. Treba jesti samo cjelovite namirnice, namirnice koje nisu nastala od čovjeka, jer čovjek nema mogućnost kreiranja novih cjelovitih oblika života osim drugog čovjeka procesom reprodukcije. Sve ostalo što nastane od čovjeka, a prezentirano kao novi oblik života, treba izbjegavati u širokom luku.

Dakle, kada je utjecaj poznat tada se problem relativno lako rješava, međutim što kada se radi o kamufliranom ili nevidljivom utjecaju. Radi se o vrlo suptilnim utjecajima koji suštinski nisu nevidljivi čovjeku, međutim da bi ih čovjek primijetio mora razviti vlastitu osjećajnost. Kako je već bilo navedeno, tijelo je posrednik između čovjeka i okoline, pa prema tome za razumjeti osjećaje potrebno je imati čisto tijelo. Pored čistog tijela postoji i ljudska duša kao nositelj iskustava. Svaka ljudska trauma narušava osobni integritet, dolazi do pucanja ljudske aure, a posljedica ne-saniranja traume na vrijeme jest preusmjeravanje pozornosti sa traumatskog iskustva tzv. „trpanje pod tepih“, čime su otvorena vrata za ulazak raznih utjecaja mimo svijesti čovjeka, što u konačnici čovjeka čini slijepim. I tako dolazimo do dvostrukog utjecaja na tijelo, s jedne strane traumatizirani čovjek, a s druge strane traumatizirana okolina, a posljedica takvog utjecaja jest traumatizirano tijelo.

Tijelo i duša su poput dalekozora u ovaj svijet, a ako je staklo prljavo i pri tome još ima neki filter čovjek neće primijetiti šta mu prilazi. Dakle, svi utjecaji iz okoline mogu biti totalno nevidljivi ukoliko su tijelo i duša jako prljavi, jer tada čovjek ne osjeća ono što se stvarno događa, sve dok se duša i tijelo u potpunosti ne očiste i čovjek svjesno počne usmjeravati pozornost što je dobro a što nije dobro za tijelo i dušu. Kada čovjek jedan dio svog života provede nesvjesno, ne obraćajući pozornost na vlastita iskustva i svoje ponašanje prema tijelu i široj okolini, jedino što čovjeku tada preostaje jest čišćenje duše i tijela. Za zdrav i ostvaren život čišćenje je nužno. U suprotnom, osoba će nastojati ostvariti se na prljav način, prenositi će bolest na okolinu.

Za čišćenje duše potrebna je snaga ljudske volje za ponovni prolazak kroz traumatsko iskustvo te savladavanje lekcije, dok je za čišćenje tijela potrebna ljudska pomoć tijelu da se tijelo samo očisti. Osjećajnost raste čistoćom duše i tijela. Mišljenjem čovjek dodjeljuje nazive vlastitim iskustvima i tako ih prenosi okolini, međutim ako osoba nije sposobna povezati vlastita iskustva u odnosu s okolinom javlja se šizofrenija.

Komunikacija zatvara strujni krug izmjenične struje. Naime, čovjek ima određeno iskustvo zahvaljujući okolini, izgradio je vlastiti stav na temelju iskustva, te se u skladu s time ponaša prema okolini. Svojim ponašanjem komunicira s okolinom. Svojom komunikacijom obogaćuje okolinu, ono što je od okoline primio vraća transformirano, a okolina na temelju toga uči o vlastitom ponašanju. To je princip razvoja. Ista stvar je i sa hranom. Ono što čovjek unese u svoje tijelo prolazi proces obrade, te se jednim dijelom vraća okolini čineći ju bogatijom kroz razvijeno ljudsko tijelo, a drugim dijelom vraća sve ono što nije iskorišteno. Isti princip vrijedi za međuljudske odnose i sve ostale oblike komunikacije. Kada se u komunikaciju uključi Ego nastaje bolest, jer Ego je taj koji gomila samo za sebe i ne poštuje univerzalne principe.

CJELOVITI SUSTAV LIJEČENJA TIJELA, DUŠE I OKOLINE

Cjeloviti sustav liječenja ne uključuje samo bavljenje osobnim traumatskim iskustvima, već također uključuje brigu o tijelu i okolini. Čim je jedno od ovo troje bolesno, cjelovito zdravlje nije moguće. Naime, bolestan čovjek utječe na tijelo i okolinu, bolesna okolina utječe na tijelo i čovjeka, a bolesno tijelo utječe na čovjeka i okolinu. Bez obzira gdje se bolest pojavila važno je pozabaviti se duševnim i tjelesnim aspektom bolesti. Cjeloviti sustav duševnog zdravlja obuhvaća brigu o tijelu svijesti, tijelu namjere i auri koristeći se sljedećim tehnikama: meditacija, akumulacija, komunikacija.

Sva tri tijela su međusobno povezana i važna, jer samo ako jedno od navedenih tijela nije zdravo neće ispravno funkcionirati niti fizičko tijelo. Naime, sve započinje određenim iskustvom prema kojem čovjek gaji određenu simpatiju ili antipatiju na temelju koje gradi određeni tip odnosa s okolinom. Zdravi odnos podrazumijeva zdravo stanje svijesti, dovoljnu količinu energije i jasnu komunikaciju utemeljenu na bezuvjetnoj ljubavi. Preduvjet za vlastitu ostvarenost jest zdravlje navedenih tijela, ali i fizičkog tijela. Tehnike čišćenja fizičkog tijela i aure se temelje na pet elementa od kojih su izgrađeni.

Vrlo je važno brinuti se o tijelu na cjelovit način, odnosno kada je riječ o brizi za tijelo nužno je uključiti pravilnu ishranu, tehnike disanja, ispiranje tijela, tjelesnu aktivnost i odmaranje. Sve aktivnosti treba kombinirati zajedno za postizanje tjelesnog zdravlja. Isključivanje bilo koje od aktivnosti narušava tjelesnu ravnotežu. Pravilna ishrana podrazumijeva unos potrebnih organskih minerala koji se nalaze u okolišu u prirodnom stanju. Bez disanja nema kisika, elementa koji je kao i hrana neophodan za život, nema procesa oksidacije. Voda je potrebna za prijenos hranjivih sastojaka i odvoz otpadnih tvari kroz krv i limfu. Toplina je nužna za procese razgradnje, a odmaranje je nužno za akumulaciju energije. Svako tijelo ima svoj tip hrane.

Tehnike koje proizlaze iz pet elemenata se u kontekstu duše koriste obrnuto u usporedbi s fizičkim tijelom. Naime, voda direktno odnosi nečistoću iz tijela, međutim kada je riječ o duševnom stanju onda je situacija drugačija. Emocija koja je povezana s vodom jest tuga. Nakon tuširanja će se osoba osjećati bolje, međutim za trajno uklanjanje tuge potrebna je osobna transformacija. Dakle, voda direktno odnosi nečistoću unutar tijela, a za duševnu čistoću osoba prvo treba proći osobnu transformaciju, a nakon toga tuširanje trajno odnosi tugu. Tuširanje bez osobne transformacije će imati pozitivan, ali ne trajni efekt. Isto je i s ostalim elementima, vatrom, zrakom, zemljom i eterom.

Svaki puta kada se stvori disbalans nastaje određeni problem. Tijelo inače toplinu dobiva od Sunca, međutim toplina se generira i unutar tijela razgradnjom tvari i prenosi se krvlju. Kada nema dovoljno topline remeti se sustav razgradnje i grijanje tijela. Kada tijelo nema dovoljno tekućine remeti se sustav dovoza hranjivih sastojaka i odvoza ostataka razgradnje. Kada čovjek ne odmara tijelo dovoljno iscrpiti će sve zalihe energije i u jednom trenutku će pasti od umora, javlja se iscrpljenost. Kada čovjek ne unosi kvalitetne hranjive sastojke tjelesne funkcije neće na ispravan način funkcionirati, tijelo se neće u potpunosti razviti. U svim navedenim aktivnostima čovjek treba pronaći ispravan balans sukladno vlastitom načinu života i okolnostima u kojima živi.

ISCJELJENJE ZUBIJU

Zub se liječi tako da se prvo otkrije uzrok boli, a kada se zna uzrok i nauči lekcija onda se može donijeti ispravna odluka o metodi uklanjanja simptoma. Na primjer, osoba koja je dobila udarac u zube treba biti svjesna zašto se uopće našla u takvoj poziciji i treba biti svjesna odakle je došao udarac. Kada je uspješno detektirala navedeno donosi odluku da više neće ulaziti u takve situacije i na takav način je uklonjena buduća bol nanesena udarcem. Simptom udarca je masnica koja se može sanirati oblogom. Isti princip vrijedi za sve ostale bolesti.

Zbunjujuće je za čovjek da ima moć sam sebe iscijeliti, jer je educiran da se po zdravlje ide u bolnicu. Svatko je sam svoj lijek i otrov, i ako netko ne zna zašto je bolestan tada je zadatak osobe otkriti o čemu se radi, ukoliko je osoba spremna preuzeti odgovornost za vlastito zdravlje. Zapravo, drugog načina nema. Odgovornost za vlastito zdravlje ne znači predati se nekome u ruke, već biti sam svoj doktor, znači otkriti uzrok, naučiti lekciju, te promijeniti oblik ponašanja, a prema potrebi i razvoju bolesti, čovjek može koristiti određenu medicinsku tehniku za uklanjanje simptoma.

Za onoga koji ne poznaje vlastitu duševnost nužno je da ode na psihoterapiju za otkrivanje uzroka, jer u slučaju kroničnih bolesti uzrok se nalazi u podsvijesti. Uzrok se nalazi dijametralno suprotno od lokacije simptoma. Kada je riječ o upali zuba dijametralno suprotno na tijelu su u mom slučaju bila crijeva, isto kao što se uzrok masnice zadobivene udarcem ne nalazi tamo gdje je masnica, već dijametralno suprotno od masnice, šaka druge osobe. Svaki zub povezan je s jednim meridijanom i jednim organom. Nakon što je pojedinac otkrio uzrok potrebno je razumjeti zašto se uopće našao u takvoj situaciji, a nakon toga treba utvrditi razloge okoline. Tek kada se iscijeli sustav kao cjelina stvaraju se okolnosti za zdravlje.

U slučaju neispravne hrane, ista je situacija. Hrana se ne zadržava u ustima, već u crijevima. U slučaju nepravilnih zubi ili previše izbušenih zubi hrana se može zadržavati među zubima, ali to nije poanta ovdje. Dakle, problem sa zubima počinje u crijevima u kontekstu fizičkog tijela, međutim ljudska je odgovornost za unesenu hranu u tijelo, tako da treba otkriti zbog čega netko jede određenu vrstu hrane, te nakon toga otkriti zašto se takva hrana uopće nalazi u okolini. Ako su tijelo i duša previše zagađeni biti će puno teže otkriti uzrok, zato će biti potrebno čišćenje.

Ali, kada sam već spomenuo zadržavanje hrane u ustima. U mom slučaju hrana se zadržava oko jednog zuba koji je poprilično izbušen. Postoje dani kada pojedem nešto što mi zapne i ne mogu jednostavno izvaditi niti koncem niti čačkalicom, već hrana nastavi trunuti između zuba. To je poprilično iritirajuće. Kada se tako nešto desi natekne mi vrat i počne me boljeti glava. Ovo je još jedan primjer da se uzrok nalazi dijametralno suprotno. Vrat natiče, a glava boli radi hrane koja je zapela među zubima, a bol kreće od zuba jer sam ja taj koji je unio hranu.

Velika je zabluda da se tijelo čisti hranom. Hranom se može djelomično očistiti tijelo i to uglavnom probavni sustav, međutim nusprodukti obrade hrane se nalaze po čitavom tijelu i jedini način da se tijelo očisti je da se prestane s unosom hrane i vode i tako dozvoli tijelu da se samo očisti ili se prije suhog gladovanja odradi priprema čišćenja vodom ili neka druga pomoćna tehnika. Ovaj problem postaje još teži u slučaju umjetne „hrane“. Zabluda nastaje u tome što čovjek zapravo ne poznaje sebe i vlastito tijelo, sebe identificira s tijelom, a tijelo je zapravo totalno drugi entitet. Kada bi čovjek znao da je tijelo totalno drugi entitet onda bi mu dozvolio i pomogao da se samo očisti, međutim ako nije svjestan ove činjenice onda odgovornost pripisuje sebi ili ako nema dovoljno znanja o sebi i tijelu tada odgovornost prepisuje doktorima.

Najbolji način za čistiti tijelo jest gladovanje, jer tijelo najbolje zna što je potrebno i koji su prioriteti, a ne čovjek. Čovjek zna najbolje za sebe koji su prioriteti i zato čisti vlastitu dušu prema svojim prioritetima. Kada je riječ o zubima tehnika izvlačenja toksina uljem je izrazito jaka tehnika. Ja osobno koristim laneno ulje, a svoju zadnju bol sam riješio aktivnom meditacijom otkrivanja uzroka. Radilo se o izrazito jakoj i prodornoj boli koja je dolazila ispod zuba, kao da netko iglom buši od korijena zuba prema gore. Otkrivši uzrok i lekciju bol je doslovno nestala iste sekunde.

A što se tiče čišćenja zubi koristim konac za zube nakon hrane, a svako jutro i prije spavanja mućkam laneno ulje 20ak minuta. Četkicu koristim minimalno. Pastu za zube ne koristim.

This slideshow requires JavaScript.

ZAKLJUČAK

Za cjelovito zdravlje potrebna je multi-dimenzionalna čistoća, pa tako postoje razne tehnike koje se koriste za širenje svijesti, jačanje volje, izgradnju odnosa baziranih na bezuvjetnoj ljubavi, te u konačnici tehnike čišćenja tijela i okoline.

Cjeloviti način iscjeljenja čovjeka uključuje meditaciju na pitanje tko sam i što sam, meditaciju otkrivanja uzroka i lekcije problema, tehniku jačanja volje, te u konačnici promjenu ponašanja u skladu s naučenim. Kada je riječ o tijelu, koriste se tehnike koje proizlaze iz pet elemenata od kojih je tijelo izgrađeno, a prema potrebi se strateški mogu koristiti stomatološke usluge kako bi se privremeno premostilo teško razdoblje.

Mene je osobno mučila pomisao da se zubi ne mogu iscijeliti samo zato jer su čvrsti, ali sam po putu naučio da je zub živ kao i svaki drugi tjelesni organ, a njegovo iscjeljenje ne ovisi samo o načinu korištenja navedenih tehnika, već o stupnju zagađenosti duše, tijela i okoline. Ako je ljudska duša poprilično zagađena osoba će se trebati neko vrijeme pozabaviti traumatskim iskustvima. Ako se pak radi o tjelesnoj zagađenosti, tada će biti potrebno kombinirati tehnike gladovanja od čega je najsnažnija tehnika suhog gladovanja, a koja će biti efektivna ovisno o omjeru tjelesne energije i toksina. U slučaju da dostupna energija nije dovoljna za izbacivanje nakupljene količine toksina biti će potrebno ponavljati gladovanje dok se tijelo ne očisti. U slučaju toksične okoline osoba ju može napustiti, naučiti se nositi s toksičnom okolinom, te ju pokušati inspirirati na promjenu.

Damir Butković

Recent Posts

Leave a Comment

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

Start typing and press Enter to search